Běh k Jadranu - červenec 2021

20.06.2021 11:44
  • start 1.července, po 7.hod., před OÚ Kly
  • přípitek se starostou (asi slivovička..-), poděkovat přítomným fandům, nějaké rozhovory pro média
  • doprovod místním mikrobusem na hranici katastru obce

A pak už to bude jen na mně, jak se budu dále posouvat, pomalu, trpělivě, pokorně, neskutečně daleko…

Malý batoh na zádech s věcmi na přežití (ten mě bude určitě hodně brzdit, odhadem 1-1,5km/hod.). alufolie, spacák, jedno rezervní prádlo, hygienické a zdravotní potřeby, bidon na vodu, vařič, ešus, lžíce, nůž, mobil, prostě jen to nejnutnější…

Přesný itinerář a trasu běhu zveřejním, pro všechny..poběžím jen s papírovýma mapama, bez navigace, ani nejlepší Garmin nemůže uspokojit mé potřeby, poběžím dle současných pocitů, počasí, ne dle toho, kdy potřebuju dobít baterku. Jistě je i powerbanka, někam by se do batohu snad vešla, ale dalších 400gramů a nejspíš by také měla omezené možnosti. Navíc budu hodně mimo civilizaci, v přírodě..

Kam ten den doběhnu (plánováno kolem 80km denně), to přesně neodhadnu, přespím v noci třeba na okraji lesa…

Pokud by mi chtěl někdo na trase pomoci, samozřejmě neodmítnu, jak pár kiláčků se mnou běžet, pak třeba mi večer poskytnout nocleh na pár hodin, než se rozední, přeprat si prádlo, umýt se..

Proto jsem i požádal média, aby mi s tím někdo třeba pomohl, jak na území ČR, tak i Rakousku a Slovinsku..

Samozřejmě si vážím podpory případných fanoušků, ale nepište mi a ani nevolejte, šetřete mi baterku u tlačítkovýho telefonu, ozvu se několikrát denně jen manželce, že žiju a ještě někomu, aby měli o mne přehled, kde právě jsem a že žiju…-J

Napište mi tedy jen v případě, že ten den kvečeru mi chcete třeba nabídnout případné přespání, např.v Čerčanech na 78.km, které je na trase apod.

Odklon od trasy pro přespání může být max.1-2km, víc si nemůžu dovolit, každý kilometr navíc je zbytečný, sebere síly, čas, energii, není to, jako když máte objížďku 10km autem..-J

Také je možnost si vzít sebou značkovací spray a třeba každých 10 km udělat značku „J“ jako Jadran..třeba se někdo po mé trase pak vypraví..-J

* Trasa Kly – Izola (Slovinsko), předpokládaný počet 880km/11dní...

Více zde:

https://www.behej.com/articles/index/detail/hash/2a59578caa67d1d33283b6ce662ffbb3

 

A nakonec aktuální stránky pro sledování celké mojí cesty On-Line:

https://huncajadran.webnode.cz/

 

Tak mi držte place!

Hunča :-)